מה יותר כדאי? אתר מכירה או עמדה לשירות עצמי באירועים ואטרקציות?

כאשר מדברים על רכישת כרטיסים באירוע באמצעות אתר רכישה ובעמדה עצמית, ישנם כמה עקרונות שימושיים על מנת להפוך את חוויית הרכישה למהירה, נוחה ומותאמת אישית:

באתר רכישה:

ממשק בשפה ידידותית וברורה:

– בחירת ממשק ברור וקל לשימוש עם תהליך רכישה פשוט ומהיר.
– הצגת דף נחיתה ברור ומושך המסביר אירועים או הופעות בקלות.

אפשרויות תשלום נוחות:

 – אפשרות ביצוע תשלום מראש בכמה אמצעים שונים: אשראי, GOOGLE PAY, BIT ,APPLE PAY ועוד…

קופונים והטבות

– הצעת קופונים והטבות לרכישה מוקדמת או קבוצתית – מעודדת רכישה.

קישור למידע מורחב על האירוע

 – תיאור מפורט של האירוע, תמונות, וידאו או מידע נוסף שמסייע לקבלת החלטה.

ביטחון ואמינות

– אבטחת מידע עבור פרטי התשלום ואישורים רשמיים של המערכת.

בעמדה עצמית באירוע (KIOSK):

מערכת רישום אוטומטית:

– מערכת רישום אוטומטית באירוע, על מנת להקל על הכניסה ולמנוע תורים ארוכים.

קישור למערכת רכישה מוקדמת:

 – אפשרות לרכוש כרטיסים גם במהלך האירוע, בעזרת קישור לאתר הרכישה באמצעות קוד QR

סיוע ושירות:

– צוות מועמד בעמדה עצמית לסיוע טכני או לכל בעיה שעלולה להתגלות בתהליך הרכישה.

אפשרויות תשלום מקומיות:

– צוות בעמדה עצמית יכול להעניק אפשרויות תשלום מקומיות כגון תשלום במזומן בעת האירוע עצמו.

בשילוב בין חוויית הרכישה המקוונת לחוויית הרכישה במקום עצמו, ניתן להעניק ללקוחות חוויה מרוכזת, פשוטה ונעימה יותר.

דילוג לתוכן